26 februari 2014

Mijn machinetje heeft goed gewerkt en give away !!!

Gisteren en eergisteren mijn machinetje goed laten werken.
Dit is er allemaal uitgerold....


Mooie tekst voor op een bord die ik nog moet maken.


Flex lego blokje voor mijn oudste zoon.


Flex monstertje voor mijn andere zoon.


Flock spreuk voor mijn paarde gekke dochter.


En een rock voor .....

Dus ben goed bezig geweest,
ook nog wat vinyl teksten maar die staan nog niet allemaal op de pc.
En moet jullie ook niet ineens alles showen he hahaha!

Ga zo weer naar het nieuwe huis,
kamer van de meiden verven :-)

En dan nu de give away....
die is niet hier maar op facebook.

Op Sylkai vind je alle nodige informatie!
Voor hier komt er na de verhuis ook een give away :-)

XxX
Liefs Priscilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten