20 februari 2014

De verhuizing gaat gestaag

Manlief is er elke avond en de weekeinden bezig.
De kamer van de jongens, wat nu nog een stal is, moet af.
Zo was het 2 weken geleden, na het weekeind maak ik weer foto's.


Het leukste is nog altijd op pinterest kijken en ideeën opdoen ;-)
En dat zijn me er een hoop hoor die ik al heb hahaha.
Hier een kleine weergave ze laten vooral de sfeer zien die ik wil creëren.

Binnenkijken woonkamer | Styling&Living, ANNIE SLOAN DEALER EN UW ADRES VOOR EEN LANDELIJKE, STOERE WOONSTIJLNordic decor gorgeousness by Hvítur LAKKRÍS
Las Cositas de Beach & eau: SOFAS EN LIENZO BLANCO.....da igual donde los pongas y con qué....todo les queda bien....eso si,siempre desenfun...Wit landelijk wonen by Home Shabby Home

Je ziet het al, echt het landelijke zoals hoort op een boerderij.
Zo dat was het voor even, snel weer een update van mij hoor.
Ga nu verder met inpakken :-)

XxX
Liefs Priscilla





Geen opmerkingen:

Een reactie posten