21 februari 2014

1e van de leukste dingen.....

Nou ja de leukste is natuurlijk dat het een boerderij is en er paardjes kunnen.
Maar ik krijg er ook een eigen scrapkamer.
Geen plekje in de gang meer, nee echt een eigen scrapkamer joehoe!
Ook daarvoor zoek ik natuurlijk pinterest af naar ideën.
En zeg nou zelf, er staan er meer als genoeg :-)


I picked up several of these at the local Home Hardware for my Copic and Pro markers. They work perfect! cmcraftroom storage, stickles and glitter storage
Love This!! I can't Wait Until I Can Have My Own Craft RoomOkay, so I would make my craft room look a little different, but I love the storage on the walls and below the desk!
This is a great idea for my sewing room

Wil je nog meer leuke ideeën, hier vind je mijn pinterestbord vol ;-)

Verder doe ook ik mee met de CAL op facebook.
**Dutch Crochet a Granny a Day 2013**
Kan alleen nog geen foto plaatsen die staan nog op mijn telefoon.
Dus die komen morgen, beloofd ;-)

XxX 
Priscilla


Geen opmerkingen:

Een reactie posten