29 januari 2012

Gewoon ff een praatje haha!

Zo gewoon even een praatje haha!

Net mijn keuken gedaan en de bodem voor mijn kwarktaart gemaakt.
De cake pops liggen in de koelkast en kunnen over 2 uurtjes gedecoreerd worden!

Nu plek maken in de woonkamer, want manlief gaat een dressoir, spiegel en salontafel ophalen.
Zo voor een appel en een ei....
En nu is het dit:














En dit wordt hem achteraf, dus straks nog verf halen en lak voor erover ook!


















Nu nog even kijken waar ik aan zulke tekst kan komen !

Zal perfect staan bij onze nieuwe vloer straks!!

Wie weet komt mijn huisje dan toch nog een keer af in de stijl dat ik wil ?!

In die kast komen trouwens mijn hobby spullen haha!

4 opmerkingen:

  1. ziet er aardig uit pris!!! en als die opgeknapt is helemaal zeg... hahaha.. beetje de zelfde smaak als ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schitterend uit je voorbeeld, helemaal mijn stijl ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan je aub even op swap-bot gaan kijken, je hebt twee swaps niet verstuurd en mensen worden ongerust.

    BeantwoordenVerwijderen