28 januari 2012

Zie wat ik zag #1

Een nieuw initiatief door mij zelf!
Jullie kennen het allemaal wel.
je bent op je blog en kijkt hier, ziet daar nieuwe dingen,
kijkt daar, en voor je het weet......ben je een hele dag aan het blog hoppen.
Daarom dacht ik, in die week kom je vast wel eens iets leuks tegen
waarvan je denkt ow dat moet ik met andere delen.
Een blog bericht, of gewoon een hele leuke blog.
Open dan gewoon een nieuw topic met als titel:
 Zie wat ik zag 
En laat de rest mee genieten.
De hele week mag je linken aan de post toevoegen,
en op zaterdag open je een nieuwe post voor de nieuwe week!
Doe je mee?
Dan kan je je hier onder opgeven in Mr Linky!

Dit is mijn lijstje voor deze week:
-Leuke valentijns lijst
-Lindevrouwsweb

Zie je bij een ander een leuke link,
laat dan een berichtje achter bij diegene,
vinden ze vast leuk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten