10 december 2012

Zo was ik weer ... pfff

Pctje deed niet wat ik wou...
dus kon alleen op internet op mijn foon.

Hier mijn swaps van de laatste dagen:

5 December
Leuke hanger,
deze hang volgend jaar zeker op als versiering!


6 December
Mjam mjam daar zal mijn koffie goed in smaken.




7 December
Leuke speeltjes voor de kids


8 December
Nog meer speetjes voor de kids


9 December,
eindelijk mocht dat snoesje uit de zak!



Zo zijn jullie weer eventjes up to date!

In de loop van de dag nog mijn
knutsels en kerstversiering wat ik allemaal gedaan heb :-)

XxX

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat de poes eindelijk uit haar tasje mocht.Heeft ze al een plekje bij de kachel? Ik ga zometeen van jouw cappucino genieten.Het doosje met roze ruit was super lief! en de snoepjes heerlijk! Ik hoop dat je jongens blij zijn met hun dieren aanvulling. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen