17 december 2012

Advent Cadeautjes en Cupcake's.

Zo er zit weer eventjes tussen....
maar kids ziek , ik druk
en al de drukte voor kerst ook nog...
Zie dat ik zelfs mijn  kerstversiering hier nog niet geplaatst heb ....

Oke was gebleven op .... 

10 Decmeber...wat een schatje he !!


11 December

... komt eraan ... stond nog niet op de camera ;-)

12 December...boekje wat de kids super vonden!


13 Decmeber leuke stempel en mooi kant.
(waar ik al een beetje van gebruikt heb ;-))


14 December, super leuk...misschien kan ik het zelf
dankzij het boek ook nog beter leren ? hihi!

15 December ... misschien kan ik het zelf
dankzij het boek ook nog beter leren ? hihi!

16 December ...  wat een schatje he?
Hij heeft al een plekje in de boom ;-)




17 December ...hier al een bestemming voor gevonden ;-)
Kunnen mooi mijn kleine haak werkjes in :-)


Zo jullie zijn weer up to date

Gisteren ook nog cup cake's gebakken,
had zo'n leuk idee in mijn hoofd...en besloot
dat ik dat maar moest proberen.
Aangezien ik niet vaak met spuitzak werk,
was het wel eventjes wennen hoor ;-)

Chocoalde cupcake's met citroen botercreme ;-)








2 opmerkingen:

  1. hier ben ik weer; ja leuk dat breiboek he? en als ik terugzie wat ik je gestuurd heb, denk ik elke keer weer: o ja dat was het. Stickertjes waren eraf gevallen van jouw pakketjes en ik heb wat gepakt waarvan ik dacht dat het de goede datum was. Wat een lief hondje met bot. Geweldig! Sofie wilde de hele tijd weten wat het was, het bot. De cup cake heb je ook mooi gemaakt en de grijze ster is mijn favoriet. Past helemaal in de stijl van de woonkamer. Als de swap voorbij is plaats ik wat foto;s vind het veel werk om het elke dag te doen. tot snel! kathy

    BeantwoordenVerwijderen