02 december 2012

Dag 2 van de advent swap

Vandaag 4 kaartjes gemaakt, 
moet ze straks alleen nog even op de foto zetten.

En een armbandje voor dochterlief die ook nog op de foto moet...
Dus zal die morgen vast wel plaatsen haha!

Vandaag mocht ik het 2de kadotje open maken....LEUK LEUK...
altijd spannend he wat er in zit....

En dit keer iets waar vooral de kids super blij mee zijn.
Ik natuurlijk ook haha


Wil je kijken wat ik voor haar had?
Klik dan snel hier ;-)

Voor nu een fijne avond,
ik ga nog eventjes hakend op de bank zitten en
dan naar mijn bedje toe.

X



1 opmerking:

  1. Haha oeps! je hebt gelijk, rupsje was voor dag 2. Nu weet je dag.......al.
    lief kaarsje kreeg ik vandaag van je. Hij staat gezellig bij mijn vaasjes. Tot morgen! lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen