05 augustus 2012

10 dagen ik....


Ik zag iets leuks en besloot dus hier aan mee te doen.
Waarom?
Het geeft jullie de kans mij beter te leren kennen.
Weten wie er achter dit blog schuil gaat.
Weten wat er in mijn hoofd om gaat....


Vandaag beginnen we dus met 10 Geheimen.....
wat moeilijk wordt want ben niet echt een geheimen persoon


1) Ik ben helemaal gek op Facebook spelletjes, veel te verslaven

2) Het is al heel lang geleden dat ik gehaakt heb en er liggen
heel erg veel werkjes op mij te wachten.

3) Ik moet nodig 30 Kilo afvallen, en daar starten we morgen weer mee.
Vorige maand al 5 Kilo kwijt geraakt.

4) Ik ben overal ideeën aan het opdoen voor mijn hobby kamer/hoek....

5) Ik vind het geweldig op al jullie blogs te spieken, daardoor maak ik zelf minder haha.

6) Ik ben nooit tevreden met mijn creatie's, vind ze altijd slechter als die van een ander.

7) Ik maak veel te weinig foto's...dit was altijd veel meer.
Hoe dit komt? Geen idee....

8) Ik ben gek op marktplaats, vind het geweldig wat je er allemaal kan vinden.
Het ene duur, het andere voor een appel en een ei.
Ik zoek vaak naar gratis dingen, het liefst opknap dingen.

9) Ik ga in September naar school, maar vind dit dood eng, kan ik mijn kids wel missen.
Kan ik het wel aan. Kan ik Kailey wel naar de opvang brengen. (nog nooit een kind gebracht)

10) De droom van mij en mijn man is een boerderijtje kopen, paar paardjes en het liefst een mini-camping erbij...en we zijn al wel eens stiekem plannetjes aan het maken, wie weet komt het ooit uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten