06 augustus 2012

10 dagen ik ... #2


Het is al weer tijd voor dag 2....!
9 Liefde's....dat is een vrij makkelijke...allee de eerste paar dan toch.

1) Mijn aller aller grootste liefde is mijn gezin....maar ja dat is logisch toch ;-)
2) Daarna komen mijn vrienden, want wat zou ik zijn zonder hun...

3) Mijn beestjes, zou raar stil zijn zonder onze kleine dierentuin...

4) Mijn computer....echt waar als die kapot zou gaan he haha!

5) Mijn abonement op de dierentuin, echt waar dat is geweldig,
vervelen de kids zich? Hup in de auto en gaan haha ;-)

6) Kaarten maken! Echt doe dat heel graag, en is een goede onstpanning.

7) De rest van mijn hobby's haha! 

8) Lezen....heerlijk vind ik dat om te doen.
Even lekker je eigen inleven, en weg van de realiteit.

9) Bakken en kokkerellen, kan daar echt van genieten.
En vooral als het erna met smaak opgegeten wordt.
En de gedecoreerde taarten dat die mooi gevonden worden.

10) Mijn fototoestel.....kan echt niet zonder.
Maak minder foto's als voorheen, maar ben blij dat hij altijd
voor de pak ligt en er is wanneer ik hem nodig heb.
Want super momenten moet je vastleggen he ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten