16 april 2012

Even een korte update!

Er gebeurt een hele hoop in prive land hier.
Waardoor het bloggen er echt helemaal bij inschiet.
Zelfs kaartjes maken enzo komt er maar heel weinig van!

De vakantie was super, echt even helemaal onze gedachte ergens anders op hebben was heerlijk!

Bij terugkomst werd onze kleine man al weer 6!!

De dag erna vierde we dan ook zijn verjaardag,
en natuurlijk hoorde daar een taart bij!

De dag erna kwam er weer visite en tja ie krijgen ook iets he haha

En vervolgens mocht hij vandaag op school trakteren,
en kijk eens hoe trots hij was op mama's creatie's!

We hebben van de week dan ook toevallig nog 2 kaartjes gemaakt.
De ene een kaart voor manlief voor vandaag over een week.
Want dan zijn we 5 jaar getrouwd.
(foto komt dus volgende week pas)

En eentje voor een tweeling challenge op een yahoogroep"
deze :


Verder dus helemaal niks gedaan....
shame on me!

Ik hoop dat ik snel lekkerder in mijn vel zit en weer meer ga doen.
Maar nu eerst de doop van mijn dochter voorbereiden a.s. zondag.
T is dat het al vast staat anders had ik het verzet door alles.
Maar goed het gaat gewoon door, dus nog van alles voor doen.
Zal mijn oven wel weer overuren draaien ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten