31 maart 2012

Ik ben er wel en ben er niet

De laatste tijd is er niet veel creatiefs uit mijn handen gekomen,
en een aantal dingen gebeurd die een mens eerst even moet verwerken.
Veder komen er nog wat drukke weken aan.

Maar voorlopig heb ik verschrikkelijke pijn in mijn mond, heb 3 abcessen.
De zwaarste pijnstillers en spuiten van de dokter werken niet, ik slaap niet meer
en loop met momenten te trillen van de pijn.

Ik hoop o zo dat het a.s. maandag over is, want dan gaan wij een mid weekje naar slagharen,
duimen jullie mee?

Vrijdags komen we dan terug en dan moet ik meteen taarten gaan bakken,
(eerst nog even ergens langs voor 50 aqua markers )
En dan zaterdags vieren we Inigo's 6de verjaardag!
Zondags kom ik dan wel weer eventjes aanwaaien.

Liefs Priscilla

2 opmerkingen:

  1. beterschap.
    Tevens hoop dat het over is als je op vakantie gaat.
    Alvast prettige verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou wel fijn zijn als je iets van je liet horen gr gea b

    BeantwoordenVerwijderen