21 april 2012

Kaartje om te showen! Sweet Sent

De laatste dagen probeer ik mijn gedachte wat te verzetten met kaartjes maken.
Ook vooral omdat er de 29ste een garage verkoop op het dorp gehouden wordt en
ook mijn garage deuren open gaan voor iedereen.
Ik verkoop hier dan van alles, maar ook mijn zelf gemaakte kaarten,
 luier taarten, gehaakte sleutelhangers, hobby benodigdheden enzovoorts!
Zelfs zelfgemaakte koekjes haha!

Dus ik ben druk bezig met van alles te maken, uit te zoeken enzovoorts.
Ik heb een kaartje gemaakt voor een digi wedstrijd op een Yahoo groep.
Je was vrij om zelf te doen en laten wat je wou als het maar met die digi stamp was.
Zocht ik tijdens het maken een hekje, nergens kunnen vinden.
Ik er zelf een gemaakt, wat denk je, erna zag ik overal hekjes.
Maar ja haha!

Hier is tie dan:

Gekleurd met Derwent potloden en de boompjes met copic ciao's.
En wat vinden jullie van mijn hekje?

Er komen nog meer kaarten vandaag, dus kijk vooral bij al mijn berichten ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten