06 november 2011

No Impact 2011

Welkom bij No Impact Week Nederland & Vlaanderen!
No Impact Week is een experiment van een week (6 t/m 13 november) waarin deelnemers ervaren wat het verkleinen van hun impact op het milieu kan betekenen voor hun kwaliteit van leven. Het gaat er tijdens No Impact Week om dat je ontdekt hoe het veranderen van je levensstijl effect kan hebben op zaken als persoonlijke voldoening, gezondheid, geluk en je relatie met vrienden & familie. De week begint op zondag 6 november, vanaf die dag komt er elke dag een nieuwe uitdaging bij, van het verminderen van afval tot het eten van lokaal geproduceerd en seizoensgebonden voedsel.

We gaan het proberen, ik denk dat wij normaal niet echt bewust
no impact leven, maar het kan geen kwaad dat wel te gaan doen.
Tenminste ik!

Mijn man krijg ik daarin niet mee helaas, 
die drinkt te graag energie drink en die zitten in blikjes.
En veel andere dingen die hij niet kan laten.

Maar ik ga het wel proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten