10 november 2011

Gewonnen Candy's , Eetsmakelijk swap en meer!

Ik heb mee gedaan met de swap van de Nederlandse Swappers.
Ik werd gelinkt aan Martine.
Dit geweldige pakketje kreeg ik van haar:


Ik heb voor haar natuurlijk ook iets gemaakt,
maar kan het nog lang niet zo mooi als zij!
Ik had een cupcake mix gedaan en verpakt in een soort van overhemd.

En heb zowaar van de in 2 weken 2 Candy's gewonnen!!

Bij Cinderella's wereld dit geweldige lint:


En van Miss Snoopy deze geweldige Magnolia stempel en meer leuke artikelen (wat een verassing is)


Je kan dus wel snappen dat ik hier onwijs blij mee ben ;-)

Verder is mijn haakwerk, Winston, af!
Ga hem van het weekeind waarschijnlijk al in elkaar zetten
want heb mijn stopnaald eerder als verwacht, omdat we naar me schoonouders gaan.
Ben ook al weer bezig met een nieuw project!
Hoef niet in elkaar gezet te worden, dus hopelijk kan ik het snel laten zien ;-)

Verder gaat het helaas niet zo goed,
Kailey is nog steeds ziek en flink afgevallen,
dus hiermee naar de huisarts straks en hopen dat het mee valt.

Liefs Priscilla

1 opmerking:

  1. W-O-W!!!!!! You made so many wonderful, amazing designs!?!!!!! They are so impressive!!!

    BeantwoordenVerwijderen