08 maart 2013

Prijsje winnen? Ik geef er 2 weg....



Can you all please help me win this KirchenAid?
I made the Lady Bug cake for my daugters birthday,
and i entered it in a competition!

You can go to this link,


 go to alle inzendingen en look for the cake,
it's on the last page, click on it an than click on Stem!!
(You can vote with a facebook acount!

I wil give a suprise to someone if i win it!!

And if you pin this, under the pinners i will giva a extra price ;-)


---------------------------------


Oke ik ga iets plaatsen wat ik normaal niet zou doen,
maar ik wil de prijs zo graag !!!!

Willen jullie allemaal even stemmen:

https://www.facebook.com/priscilla.wijkhuijs/posts/252362054900388?comment_id=1048408&notif_t=feed_comment

Als ik win geef ik een leuke verassing weg!
En onder degene die hem pint/deelt geef ik nog een extra verassing weg!

Jullie zouden me super blij maken.
Want zo is hij onbetaalbaar voor mij..

XxX Priscilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten