31 januari 2013

Niet lachen he ?!?!?

Ik ga jullie iets laten zien....
ben namelijk niet veel op blog land meer,
even andere dingen de prioriteit,
maar mijn goede voornemens lijstje lukt nog steeds.
Een van die dingen was leren naaien.
En  na gisteren geklungeld te hebben om alle draden er goed
door heen te krijgen enzovoorts.......

Ben ik vandaag toch begonnen om iets in elkaar te naaien.
Ik keek bij By MiekK en vond daar de :

By MiekK

Les 3 was een spelden kussentje,
nou een leuk iets om mee te beginnen vond ik.
Ik zocht wat restjes stof....
(het werden 2 zakdoeken die nog nieuw in de verpaking zaten)
En begon vol goede moed....

Na de eerste ..... deze dus :


Onthield ik 3 punten voor de volgende keer haha

1* Leer recht naaien. 
2* Laat de naald erin als je draait. 
3*Laat de vul opening groter

Bij mijn 2de poging onthield ik punt 2 en 3, ging goed!
En probeerde punt 1, ging minder hahaha!

Dit werd het resultaat


Vond hem zelf al mooier en beter.

Hier zijn ze samen, de gene met de naalden is poging 2 ;-)



Nu eens bedenken wat we nu gaan proberen.
Begin eerst met kleine simpele dingen,
eerst mijn machine maar eens goed leren kennen,
voor ik me aan moeilijke en grote projecten waag.
(al hoop ik van de zomer wel een leuk jurkje voor in
ieder geval een van mij dochters te hebben hahaha)

En vanavond gaan we mijn naaimachine eens testen op een kaart.
Vind dat zo mooi bij andere, moet mij ook lukken toch ?

XxX en veel liefs




1 opmerking: