02 januari 2013

Beste wensen & meer

Allemaal een gelukkig nieuwjaar en een top 2013!

Hier zijn al wat voornemens goed begonnen ;-)


Als eerste heb ik deze gemaakt

Heel simpel,
je laat restjes kaars smelten.
Vul waterballonnen of gewone ballonnen met koud water.
Knoop er een touwtje aan en dip ze een aantal keer in het gesmolten kaarsvet.
(ja het warme en nee de balonnen klappen niet ;) )
De laag mag best een mm of 5 dik worden.
Laat ze dan uitharden door met het touwtje aan bv een droogrek te knopen/
Als ze uitgehard zijn prik je de ballon lek en laat je hem leeglopen en haal je hem er uit.
En al klaar.

* Tip, ik heb het overige kaarsvet in kleine vormpjes gegoten en uit laten harden.
met een beetje geur olie erdoor heb je lekkere reuk blokjes erbij ;) *





Als 2de kreeg ik op oudjaarsdag een leuke swap binnen van Kimberley.
Mijn swap voor haar zal ik laten zien als hij aangekomen is ;-)


De uiltjes waren voor mijn bengels,
die waren er super blij mee!







Ook vond ik dat ik het afgelopen jaar veel te weinig foto's maakte,
dus wil proberen elke dag een foto te maken....
en volgend jaar terug te kunnen zien hoe en wat.
Hier die van gisteren en vandaag :-)

1 Januari - Sinds 2de kerst ons nieuwe vriendinnetje, Kyra,
mee gewandeld en gespeeld.
Ze is een kruising tussen een Alaska Malamute en een Border Collie.
Van de week een honden school zoeken....! ;-)


2 Januari - Vandaag wordt hij afgebroken,
zal weer kaal zijn in huis.....dus moet weer andere decoratie verzinnen ;-)
Maar t was een goeie boom, hij heeft sinds 8 dec geen naald verloren.
Volgend jaar trekken we er weer een uit de grond ;-)





Nu ga ik aan de koffie en nog eens kijken wat we kunnen maken.
Een hele fijne dag allemaal!

Liefs Priscilla



Geen opmerkingen:

Een reactie posten