05 mei 2012

Leuk idee, vooral met het naderen van het eind van het schooljaar !!


Ik ben echt verslaafd aan bloggen.
En niet zozeer mijn eigen blog,
nee de onwijs leuke dingen bij andere bekijken.

En zie wel zo onwijs veel leuke dingen.
Ik heb de tijd in heel mijn leven niet om die te maken.
Maar soms is er dan een idee dat ik zeg,
JA DAT GAAN WE DOEN!

Zo vond ik deze leuke tip om op de laatste schooldag aan de leraar/juf te geven.
En dat is iets wat ik zeker ga doen!

Naar het idee van:
Living Locurto!

Uiteraard met de tekst in het Nederlands,
want de juffen voor wie het is leren mijn kinderen nog geen engels hihi!

Omdat niet iedereen misschien met Paint Shop Pro over weg kan,
heb ik ze in download formaat in het Nederlands gemaakt en iets anders ;-).
Neem gerust mee, zou wel leuk zijn als je dan een berichtje achter laat!


Klik hier Jongen / Meisje om ze in het groter te downloaden.
Wil je ze met naam?
Laat dan een berichtje en mail achter en ik zet de naam er onder.

Zie hier een voorbeeld met naam:


Liefs Priscilla





Geen opmerkingen:

Een reactie posten