19 mei 2012

Even wat creatie's laten zien

Zo ik was een paar dagen alleen thuis.
(Vandaag ook nog)
Tenminste alleen, alleen samen met mijn kleinste.

So i was home alone a few day's.
(Today still)
Oke not at all alone, mi littlest princess is with me.

Dus ik had alle tijd om te knutselen!
So i had al the time to be creatiev!

En dit is er van terecht komen:
So i made this:

Een leuke stempel van Born To Shop - Go Green.
(er zullen er meer van deze reeks volgen haha)
Papier van de Action en Lint van Eline's huis.
Bleomen en knoopjes zijn van papermania.
Ingekleurd met mijn Derwent potloden.

A nice stamp from Born To Shop - Go Green.
(More of this line wil follow!)
Paper of the Action and the ribbon is from Eline's house.
Flowers & Buttons are from Papermania.
I colerd it with my derwent pencils.

Gewoon een simpel verjaardags kaartje.
De stempel is van Papermania - The Little Cake Shoppe.
Papier van de Action.
De stippels zijn gemaakt met een perferator.
Ingekleurd met mijn Copic Sketch Markers.

Just a simple birthday card.
The stamp is from papermania - The Little Cake Shoppe.
Paper Cardstock from the Action.
De dots are made with a Perforator.
I colored it with Copic Sketch Markers.


Lentegroetjes, gemaakt met stempels van Boekenvoordeel.
Mijn eerste gemaskerde stempel.
Papier is van Marianne's Design - Dutch Design
De bloemen weet ik niet meer.
Ingekleurd met mijn derwent potloden.

Spring greetings with stamps from the bookshop.
My first masked stamp.
The paper is van Marianne's Design - Dutch Design.
The Flowers i don't know.
Colored with mij derwent pencils.


Have a great day, gemaakt met een stempel van de boeken voordeel.
Papier is van DCWV - Nana's Nursery - Baby Boy
Gekleurd met mijn copic's en op de pet nog wat glitter,
Het witte papier is grijzer gemaakt met een inktpad van Ink it up.

Have a great day, made with stamps from the Bookshop.
Paper is from DCWV - Nana's Nursery - Baby Boy.
Colored with mij copic's and on the cap i did glitters.
The white paper i made a little grey with a inktpad from Ink it Up.



Thanxs gemaakt met een stempel van de booksho (allemaal 1 serie).
Papier is van de action.
De thanks sticker is van Anita's.
Gekleurd met mijn Copics.

Thanx , made with a stamp of the bookshop.
Paper is from the Action.
Thanks Stikker is from Anita's.
Gekleurd met mijn Copic's.

Liefde& Geluk, gemaakt met een stempel van Marianne's Design - Don & Daisy.
Papier van de Action.

De witte bloemen zijn van Papermania de andere van de Action.
Gekleurd met mijn aqua markers.


Love& Hapiness, made with a stamp from Marianne's Design - Don & Daisy.
Paper from the Action.

De with flowers are from papermanie and the others from the Action.
Collored with my Aque Markers.



Wishing you a great day, gemaakt met een stempel van Marianne's Design - Stampfairy Design..
Papier van de Action.
De vlinders zijn gemaakt met een punch van Nellie Snellen.

Wishing you a great day, made with a stamp from Marianne's Design - Stampfairy Design.
Paper from the Acton.
And the butterfly's are made with a punch from Nellie Snellen.

1 opmerking:

  1. Nou nou, jij bent lekker bezig geweest! Ook wel eens fijn dat je rustig kunt gaan zitten, en je creativiteit op de loop te laten gaan he?! Ze zijn mooi gelukt hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen