29 februari 2012

Wow wat een eer

Zie ik zowaar dat ik ban Judith een award gekregen heb!

Het is de Liebster Blog award die speciaal bedoeld is voor bloggers met minder dan 200 leden/lezers.

Het is de bedoeling dat ik hem doorgeef aan vijf andere mede bloggers.

De eerste een aan mijn vriendin,
haar blog is nog niet zo oud maar ze maakt super leuke dingen!
Dus ik zou zeggen neem er eens een kijkje
Wendy

De tweede gaat naar Vera´s Home Made,
dit omdat ik dit ook een heel leuk blog vind,
met prachtige haakwerkjes!

De derde  gaat naar Jacqueline,
ook zij maakt prachtige creatie´s van kaarten!

De vierde gaat naar Monique,
ook zij maakt prachtige creatie´s!!

De vijfde gaar naar Cornelie 
Wat een prachtige kaarten!!

Dames, gefeliciteerd met deze award en ik hoop dat jullie hem ook weer doorgeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten