25 februari 2012

Ketnetmove en cupcake´s

Lang geleden, maar dat brachten familie omstandigheden met zich mee. (niet in ons gezin hoor)
Maar komt ook wel weer goed :-)

Justin heeft 16 febr samen met zijn school tegen pesten gedanst,
een initiatief van Ketnet, lees hier meer.

Zie hier het filmpje



Verder gisteren cupcake's gebakken in mijn nieuwe oven.
Die hebben we vorige week bij de Ikea gekocht!
En mijn silicone houders, vorige week gekocht bij de dircx
Zie hier het resultaat :


Ze zijn inmiddels ook al weer op haha!

Zo nu ga ik hier even verder met het huishouden,
en daarna zal ik nog wat kaartjes plaatsen.

Tenminste als ik er aan toe kom, want de kleine meid is ziek.

Liefs Priscilla



1 opmerking:

  1. wat een leuk filmje de kinderen hier vinden die move ook helemaal te gek.

    Enne ook nog gefeliciteerd met je Award (mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen