10 augustus 2014

Je bent super !

Zo ben ik helemaal niet creatief bezig en zo rolt het ene na het andere onder mijn handen weg.

Dit doosje/zakje/iets heb ik gisterenavond nog gemaakt.
Deze waren zo makkelijk dat ik er 2 tegelijk maakte.

Roze cardstock wat ik nog gehad, is hele slechte kwaliteit, maar voor dit wel oké.
Designpapier is van Little Bo Peep
Roosje van het kruidvat.
Roze nietje met nietmachine van de action


En dit zit er bij deze 2 in.....



Het idee komt van PootlesPapercraft & deze video
https://www.youtube.com/watch?v=9YA2MzSnue4


En nog een video van haar, hier kun je 3 leuke doosjes uit 1 vel 30,5 x 30,5 design papier halen.
https://www.youtube.com/watch?v=grviTvAxkbw&list=UUsFTjlTbVlnw5WJmowPDytg

Het papier wat ik gebruikt heb is van acho park - Victoria Gardens
De die cut is een Nellie's Multi Frame MFD 024
De tekststempel is van Joy Crafts 6410/0013
De tekst gestempelt met Ranger perfect medion en
ge embossed met groen van de boeken voordeel.
De die cut het randje wat gekleurd met Distress ink Old Paper.

(betere foto's volgen nog, maar het licht hier is slecht nu het zo grauw is buiten



Ben nog niet uit gehobby't dus wie weet nog meer vandaag ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten