10 december 2011

Nog geen toetsenbord

had de vorige keer muis getypt, maar bedoelde toetsenbord....
Stom stom maar ja krijg je als je alles met kopieren en plakken doet.

Baal er wel enorm van want heb een hoop leuke dingen gemaakt met foto.
En een aantal mails die ik moet beantwoorden,
maar ja op deze manier gaat dat niet!

Ook van de week gekut gehad met de post.
Mijn post kwam terug....:@:@
Had een aantal kaartjes voor Australie, de sinterklaas swap van de dutch swappers en mijn round robin book.

Ga voortaan de post maar in de stad op de bus doen in plaats van bij ons op het dorpje.....

En Kailey is gelukkig weer beter, maar nu is Inigo ziek....koorts en buikpijn en overgeven....!

En verder...tja life go's on....!
Nog 2 weken en dan is het nu kerstavond, heb er zin in lekker met mijn gezin!

Kerstboom staat sinds maandag, en ben nu meer leuks aan t maken voor in huis.
Heerlijk weer lekker keutelen rond de boom :-)

Vandaag een lijmpistool gehaald, en wat ik daar mee aan het maken ben?
Dat zullen jullie zien zodra ik weer thuis ben en een toetsenbord heb.

Liefs Priscilla vanaf mijn schoonouders!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten