31 oktober 2011

Een weekendje Zeeland

Zo we zijn weer thuis van een leuk maar vermoeiend weekendje Zeeland.
Een weekendje met veel te weinig slaap en dan niet vanwege de klok die terug ging ;-)
Maar ja zaterdag paste mijn schoonouders even op terwijl wij naar mijn man zijn zus en man gingen.
En daar bleven we zitten, en bleven we zitten en bleven we zitten!
Om 5.15 oude tijd gingen we naar bed.....

En om 8 uur zaten we weer beneden met de kindertjes!

'S middags even naar mijn man zijn broer en vrouw gegaan,
even nieuw huisje kijken....wonen ze sinds April  * schaam:*.

Vanmorgen richting huis , een afspraak staan waar ik de ballen geen zin in had,
maar we hebben het maar weer gedaan, en zijn er nu weer vanaf als het goed is.

Manlief en de kids zijn niet thuis op Kailey na, dus ik ga even aan de hobby!
Daarnet al vlees voor het eten vanavond uit de vriezer gehaald,
lekker wokken met de kleine wok pannetjes ;-)

Vanavond Halloween, zou er iemand komen Trick or Treat'en ?
Hoop het niet , want schandalig heb ik niks in huis.....zo toch nog maar even iets halen denk ik!

Zo dat was mijn gezwets weer eventjes, heb niets nieuws verder te vertellen!

Liefs Priscilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten