05 augustus 2011

Schandalig al zo lang niet geweest

maar zoveel dingen aan mijn hoofd en zoveel gebeurd.
Is allemaal niet erg, maar daardoor komen somige dingen er niet van.
Maar nu ik verplicht niks mag doen zal ik weer vaker komen.

Inmiddels ben ik 30 weken en 3 dagen zwanger en ons meisje doet alles goed!
Alleen mijn lichaam laat me een beetje in de steek, dus mag niks meer doen.

Tijd dus voor al mijn hobby's enzo, want ja ook die dingen moeten gebeuren he haha!
Verder aan mijn fotografiecursus, verder aan mijn kaarten maken, verder met borduren.
De bedankjes maken voor de kraamvisite en voor de kids op school.

Foto's van de fotoshoots van mijn zwangerschap bewerken enzovoorts.

Dus hoef me niet te vervelen hoor haha!

xxx een bijna mama van 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten